Практичні рекомендації педагогу, який працює з гіперактивною дитиною

Для того, щоб допомогти дитині упоратися із труднощами в навчанні, необхідні:

1.                    Зміна оточення:

  Роботу з гіперактивною дитиною будуйте індивідуально. Дитина повинна завжди перебувати  перед очима вчителя;оптимальне місце в класі для гіперактивної дитини – перша парта навпроти стола вчителя або в середньому ряду.

  Змініть режим уроку із включенням фізкультхвилинок.

  Дозвольте гіперактивній дитині через кожні 20 хвилин підводитись. Надайте такій дитині можливість швидко звертатися по допомогу в разі виникнення труднощів.

  Спрямовуйте енергію дитини в корисне русло, запропонувати дитині вимити дошку, роздати зошити тощо.

2.                    Створення позитивної мотивації на успіх:

  Частіше хваліть дитину.

  Уникайте завищених або занижених вимог до учня із СДУГ.

  Використовуйте на уроці елементи гри й змагання.

  Великі завдання розбивайте на окремі частини, контролюючи виконання кожної з них.

  Створюйте ситуації, у яких гіперактивна дитина може продемонструвати свої сильні сторони.

  Будуйте процес навчання на позитивних емоціях.

  Пам’ятайте: з дитиною потрібно домовитися, а не зламати її.

3.                    Корекція негативних форм поведінки:

  Сприяйте припиненню, зникненню агресії.

  Навчайте необхідних соціальних норм і навичок спілкування.

  Регулюйте взаємини дитини з однокласниками.

4.                    Регулювання очікувань:

  Пояснюйте батькам і оточуючим, що позитивні зміни відбуваються не одразу, а через деякий час.

  Пояснюйте батькам і оточуючим, що поліпшення стану дитини залежить від спокійного й поміркованого ставлення до неї.

 

 

Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання
Погода
Погода у Києві

вологість:

тиск:

вітер: